27 Ekim 2016 Perşembe

#3istanbullukizbulusmasi Etkinlik Sponsorları Part #3

Herkese merhabalar
Artık etkinlik yazısının sonuna geldik.
Şimdi sizlere kalan sponsorları da yazacağım.


Hobium bizlere hobi ürünleri olarak bir bileklik yapma seti, 3 tane de kıyafet üzerine yapıştırılan ve dikilen armalardan yollamış.
Çok teşekkür ederim.
Bizlere çeşit çeşit poşetlerde yollamışlardı.
Hobi ürünleri arıyorsanız sitesine bakabilirsiniz.


Sosyopix ise bizlere böyle şeker hatıralar yolladı.
Benim için en değerli kişilerin annem,babam,kardeşim,erkek arkadaşım ve köpeğimin fotoğraflarını çıkarttım.
Sizlerde böyle fotoğraflara değer veriyorsanız mutlaka sitesine bakın.
Şimdilerde kare magnet yapmaya da başlamışlar söylemedi demeyin :)


Keçeler son zamanlar çokça farklı şekillerde karşımıza çıkıyor.
Bizlere böyle tatlış keçeler gönderen desenli keçeler yada @desenlikeceler adresinden ulaşabilirsiniz.
Kelebekli olanlara bayıldım. Farklı bir şeyler düşünüyorum ama sizinde fikriniz varsa yorum bırakabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim.



Fonex ise sadece düzenleyenlere hediyeler gönderdi. Daha önce markayı duydum fakat ürün denememiştim.
Bana gelenler ise argan yağlı ve zeytin yağlı saç spreyleri,çilek&böğürtlen aromalı el ve vücut kremi, 2 adette tester.
El kremini çantamdan ayırmıyorum. Kokusuna bayıldım :)
Teşekkürler Fonex.


Arma Optik yine sadece düzenleyenlere lens gönderdi.
Lens saklama kutusunu kendim aldım.
Daha önce lens kullanmamıştım fakat bunlara aşık oldum.
Kendi gözlerim yeşil ama hep mavi olsun isterdim umarım bunları takabilirim :)
Sizlerde kaliteli lens arıyorsanız sayfaya mutlaka bakın derim.
Teşekürler Arma optik.

 Revox 'dan Gamze hanım bizlere çok güzel sunum yaptı. Ve düzenleyenlere ayrı olarak Revox şampuan,saç kremi,saç bakım serumu ve yeni çıkacak olan kalıntı giderici şampuandan hediye etti.
Saç maskesi ise katılan herkese verildi.
Daha önce bu markadan hiç bir ürün kullanmadım ama yorumları okumuştum ve memnun kalmayan kimseye rastlamadım. Bende en kısa zamanda kullanıp yorumlarımı paylaşacağım.
Teşekkürler revox ve gamze hanım :)


Natracare kadınların özel günleri için organik pedlerden yolladı.
Daha önce yine denemediğim bir marka ve ürün olduğu için çok sevindim.
Teşekkürler natrace.


Mis kokulu lavanta keselerimizi sevgili @fosforluatolye hepimize özel isimli olarak yapmış. Ellerine sağlık. Sizlerde özel gününüz için lavanta kesesi yaptırmayı düşünürseniz sayfasına bakabilirsiniz.

Bu minik makyaj çantamızı ise bizlere @evinshandcrafts sahibi evin hanım yaptı. Ben siyah ve kırmızı renklerine bayılıyorum ve makyaj çantamın bu renklerde olmasını da çok sevindim.

@capadesign ise bizlere telefon kılıfı verdi fakat İphone 6/6s Plus olduğundan ve benim telefonuma da uymadığından çekiliş ile sizlerden birine hediye ediyorum katılmak isterseniz instagram sayfama (@dblogu1212) bakabilirsiniz.

mavviskelebek bizlere ruj ve ojeli rozetler yapmış, Çok şeker değiller mi :) İster kot ceket üzerinde kullan istersen çantanda. Değişik rozetler ve hatta tasarım olsun derseniz mutlaka sayfasına göz atın.

Çok teşekkürler :)


Capicade saç için bb krem çıkartmış. Evet yanlış görmediniz artık saçlar için bile bb krem var. Ve en kısa zamanda bunun detaylı yazısını yazacağım.
Capilactif ise sık kullanılan saç bakım şampuanı ile bizlerleydi.
Sunum harikaydı Teşekkürler Olimpos Pharma.


Splat markasını son aylarda kullanmaya başladım. 2 çeşidini de kullandım bu ise 3. olacak.
Sanırım bunu kullanmam 1 ay sonraya kalacak. Kullandıkça yorumlarım burada ve instagramda paylacağım.
Teşekkürler Splat.


Farmasi Kozmetik ise bir adet kil maskesi ve bir adet mat ruj yolladı. Onların yanında bir sürü tester,dergi,broşür,katalogta yolladı.
Ben farmasi ürünlerini severek kullanıyordum ama bunlar denemediklerimdendi.
Deneme fırsatı verdikleri için farmasi ailesine teşekkür ederim.

***********************

Buradan Hasbimecnun ambalaj'a bizlere çeşitli poşetlerden yolladığı ve etkinliğimize renk kattığı için,
zeliphotography ' etkinliğimizin en güzel anlarını yakalayıp o günü hatırlatacak fotoğraflar çektikleri için,
Doğadan çay'a davetlilerimizin her birine farklı çay yolladıkları için,
Lux pamuk ise bizlere çeşitli pamuk türleri ile davetlilerimize deneme fırsatı sunduğu için,
Çok Teşekkür ederim.

**************************

4 aylık uğraşma sonucu çok güzel bir etkinlik oldu.
Çok güzel dostluklar kurdum ve umarım bu böyle devam eder.
Etkinliği yaptığımız mekan adını söylemeyeceğim çünkü son dakikaya kadar her şey konuşulup anlaşılmasına rağmen bizlere sorun çıkarttılar ve hiç mi hiç ilgilenmediler.
Bir daha asla ve asla oraya gitmem ve tanıdıklarımı göndermem!

Sanırım unuttuğum bir firma kalmadı,eğer kaldıysa onları da ilerleyen vakitlerde buraya eklerim.
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Etkinlik düzenleyeceklere ve düzenlemek isteyenlere özel bir yazı hazırlayacağım.
Sevgilerle Duygu.


2 yorum: