25 Ekim 2016 Salı

Bitenler Part #17 / Bitirme Projesi- Project Pan Durumu


Merhabalar
Bugün biten ürünlerimin birazını sizlerle paylaşmak istiyorum. Sanrım ekim ayı içerisinde daha bitenler yazısı yazmam ay sonuna geldik neredeyse.
Bu ikinci bitenler yazısı, ilkini okumak isterseniz buraya tık tık
Yine bir çok ürün bitti fakat bu sefer sizlere beğenmediklerimi söyleyeceğim zira çok fazla beğenmediğim ürün oldu.


Watsons limon ve adını bilmediğim bir bitki içerikli ağız bakım suyu. Limonlu diye severim sandım fakat öyle olmadı. İlk çalkalarken sıkıntı yoktu daha sonra tükürünce acımsı bir tat bıraktı ve midemi çok fena bulandırdı. Yarısını kullanıp gerisini döktüm.


Pantene saç kremleri Son bir aydır favorim oldu.
Beğenmediklerimden bahsedeceğim dedim ama bunu söylemeden geçemezdim.
Benim gibi saçları çok çabuk keçek olan biri iseniz saçlarımı yumuşatıp keçeğini açtı.
Ben küçük boyunu almıştım sanırım büyük boyuna geçeceğim.


Watsons'ın kendi ürünleri olan bu waxları duymayan bilmeyen kalmadı. Ben ballısını çok severken gidip biralı olanı aldım ve saçlarımı berbat etti. Saçlarım çok sertleşti ve hatta dökülmeye bile başlamıştı o zaman direk bıraktım.
Şimdi ise avokadolu olanı kullanıyorum haftada bir şimdilik ters giden bir şey görmedim.


Bitirme projesine başlamıştım hatırlarsanız merak edenler için buradan o yazıma ulaşabilirsiniz.
20 günde ben oradakilerden 8 ürün bitirdim. Kısa kısa yorum yapıp yazımı bitireceğim sizleri sıkmamak adına.

Foot Scrub nane aromalı olduğundan almıştım. Ama ayaklarımda hiç bir değişiklik olmadı sadece nane koktu. Oda zaten 5-10 dk sonra geçiyor. Gratis'te bulabilirsiniz. Fiyatı 6-7 TL civarında.

Yves Rocher yüz spreyi meraktan alınan ürünler olur ya işte bu onlardan. Hiç bir işlevi de yokmuş. Sadece bir kaç saniye ferahlık ve sonrası yok oluş :) Yazın tatilde güneşten bunalınca kullanmıştım.
Yves rocher mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 16,90 TL.

The body shop body butter Bunlardan çok istiyordum yazın set şeklinde sipariş vermiştim diğerleri bitti fakat body butterlar hemen bitmiyor. Diğer kremlere göre daha katı ve yoğun kokulular.
Nemlendirmesi de ona bağlı olarak daha fazla. Fiyatları değişiyor.

Reve de varens parfüm çok tatlı kokan bir parfümdü. Ne yazık ki oda bitti. Ama elimdekiler bitince tekrar alacağım. İndirimde çok uyguna bulunabiliyor. Şekerli,tatlı kokuları sevenler bakabilir.

Avene yüz yıkama köpüğü seyahat boy olarak aldığım ve hemencik biten bir üründü. Yüz temizleme köpüklerini seviyorum fakat sanki bana tam olarak temizleme sağlamıyormuş gibi geliyor. Size de öyle oluyor mu ? Belki bir gün tekrar alabilirim.

Xp kapatıcı ilk defa bir kapatıcıyı bu kadar kısa sürede bitirdim. Hatta aldığım mayıs-haziran ayları içerisinde sadece bunu kullandım çünkü elimde başka yoktu :) Fiyatı 5 TL idi. Küçük bir kozmetik dükkanından almıştım. Tekrar bulursam alabilirim.

Essence Get big lashes triple black bundan 2. kez bitirdim. Kalın ve büyük fırçalı maskara sevenler bakabilir. Dolgunluk verip uzatıyor. En azından benim kirpiklerim için. Hatta benim ilk essence ürünüm bundandı :)

Flormar siyah oje inanın numarasını bilmiyorum ama gidip bakınca bulursunuz zaten :)
Oje bitirmek çok zordur hele ki siyah... Nasıl bitti hiç bir fikrim yok. Flormar ojelerini genel olarak seviyorum elimde siyah oje kalmadığında tekrar alabileceğim bir marka ve oje.

Bitirme projesi detaylarını biriktirip sizlere arada yazacağım :)
Sevgilerle Duygu.

Sizlerinde bunların arasında kullandığınız memnun kalıp/kalmadığınız ürünler var mı ?

15 yorum:

  1. Tebrikler, bayaca ürün bitmiş :) Watsons biralı maske benim de aklımdaydı, fakat sizde okuyunca ballısını almaya karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ben ballıdan çok memnun kalmıştım ama ne diye biralı aldım hiç bilmiyorum çoğunu döktüm kullanamadım.

      Sil
  2. thank you sweetie :) look in the blog now <3

    YanıtlaSil
  3. essencenin rimelinden bende memnunum. bu arada watson maskelerden buğdaylı olanını seviyorum ben ... bu güzel paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim okuduğun için :)

      Sil
  4. Ben böyle bitenler yazılarını çok seviyorum niyeyse :) Ürün bitirmek çok hoşuma gidiyor sanki yer açılıyor gibi sende de oluyor mu merak ettim ? Bu arada Essence maskara benim uzun zaman kullandığım bitirdikçe aldığım bir üründü şimdilerde görmüyorum hiç.Ellerine sağlık Duygucum güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum :) o bitenleri atmaya bile kıyamıyorum ama evde yer kalmıyor maalesef çöpe gidiyor :) Essence rimeli bizim buralarda görmüştüm. Essnece artık zor bulunan bir marka olacağa benziyor :) rica ederim Berilim <3

      Sil
  5. Biralı waxtan çok umutluydum, alacağım ama beklentimi düşürdüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ballı favorim canım :) ama belki sende farklı sonuç verir biralı

      Sil
  6. Foot Scrub'ı almış ancak bende hiçbir faydasını görememiştim.Avene köpük ise kullanıp en sevdiklerimden ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanırken biraz ferahlık dışında bir şeye yaramıyormuş :( Bende beğendim <3

      Sil
  7. Harika, ilk andan itibaren istikrarlı bir çalışma olmuş, yeni okudum yazını.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Essence rimeli bende çok sevdim.Kıvırma işleminde özellikle başarılı.Tekrar alıcağım sanırım.

    YanıtlaSil