31 Aralık 2016 Cumartesi

2016 Yılı Favori Kozmetik Ürünlerim


Herkese 2016 yılının son gününden merhaba :)
Artık koskocaman bir yılı geride bırakıyoruz.
Dün yazmış olduğum 2016 yılı bakım ve palet favorilerim yazısının devamını yazıyorum.

Favorim olan rujlar;

  1. Kiko unlimited stylo serisinden 03 numara. Gül kurusu tonu var. Mat bitişli ve kokusu harika.
  2. Xp velvet lipstick: Xp markasını bir çok kişi kötü bulurken ben aksine çoğu ürününü denedim ve en çok sevdiğim ürün grubu rujları oldu. Tam bir nude tonda olan ve herkese yakışabilecek bir renk.
  3. Nyx Soft Matte Lip Cream serisinden stockholm. Nyx markasını ne zaman öğrendiysem o zamandan beridir bu ruju istiyordum. Türkiye'de ilk mağazası olan bağdat caddesinde açılışına katılmıştım ve o zaman direk bu ruju aldım. Kuruması biraz uzun sürüyor onun dışında kokusu süper. Dudakta ağırlık yapmıyor.
  4. Essence matt matt matt likit ruj: Geldiğini görür görmez hemen aldığım rujlardan. Kokusu vanilya,çikolata karışımı. Dudak rengimle birebir uyuyor. Kalıcılık orta düzeyde.
  5. Golden rose matte lipstick crayon 13 numara: Kalem formundaki rujlar son zamanlarda moda oldu. Aslında aklımda farklı bir rengi varken bunu almış oldum fakat rengini sevdim. Gül kurusu tonu.
  6. Essence 11 in the nude dudak kalemi: Favori dudak kalemim. Nerede bulursam 3-4 tane alıp yedekliyorum. 
  7. Nyc asansörlü dudak kalemi: Kapağını kaybetsemde nude tonun biraz koyusu.


  1. Catrice Prime and fine anti-red base: Kırmızılıkları gidermek üzere kullanılan bir makyaj bazı. Sivilceleri kapatmada başarılı buluyorum. Detaylı yazısı için ürün ismi üzerine tıklayabilirsiniz.
  2. Rival de Young shade and shane matlaştırıcı baz:  Severek kullanıyorum. Yapısı hafif ve makyajı iyi tuttuğunu düşünüyorum. Detaylı yazısı için ürün ismi üzerine tıklamanız yeterli.



  1. Clinique high impact mascara:  Clinique alışverişimde deneme boy olarak gelen ve kısa sürede favorim olan bir maskara. Fırçası kalın. Kirpikleri tek tek ayırıyor.Kokusu biraz ağır. Gün boyu dökülme problemi yaşatmıyor.
  2. Oriflame the one volume blast maskara: Oriflame markasına ait bu maskarayı çok seviyorum. Çünkü fırçası çok ince ve alt kirpiklerde kullanıyorum. Yine tek tek ayırıp ikinci üçüncü katta bile birbirine yapıştırmıyor.
  3. Maybelline push up drama: Yine severek yıl boyunca kullandığım bir maskara oldu. Detaylı yazısını bloggerlarpaylasiyor.com'da yazmıştım. Okumak isterseniz ürün isminin üzerine tıklayabilirsiniz.
  4. Benefit Roller Lash: Hepsinin içinde en sevdiğim maskara bu oldu. Detaylı yazısını okumak için isme tıklamanız yeterli.
  5. W7 absolute lashes: En son satın aldığım favori maskaram. Fırçası oriflame gibi ince uçlu. Tek tek ayırmada ve hacim vermede başarılı. Ama akşama doğru biraz dökme problemi yaşatıyor. Yine kokusu biraz ağır.




Kapatıcılarda ise;

  1. Maybelline Age Rewind Kapatıcısı:  Almayı düşündüğüm bir üründü. Türkiyeye gelmesi çok iyi oldu. Detaylı yazısı için ürün ismine tıklayabilirsiniz.
  2. La girl pro concealer: Ülkemizde olmayan bir ürün daha. Aldığımdan beridir severek kullanıyorum. Bana göre yüksek kapatıcılığa sahip. Tabi siz kendinize uygun rengi alırsanız. Detaylı yazısı için isim üzerine tıklayabilirsiniz.
  3. Maybelline calor tattoo: Ben bunu far bazı olarak kullandığım için kapatıcılarla beraber yazmak istedim. Tek başına far olarak çok yoğun geliyor bana.



  1. Makeup Revolution Blushing Hearts Allık: Severek kullandığım allıktan çok aydınlatıcı olarak kullandığım bir ürün oldu. Keşke türkiye'de satılsada daha çok ürününü alabilsek.
  2. Rival de young fixing powder: Sabitleme pudram yoktu. Denk gelip aldığım bu rival de young markasına ait olan pudrayı sevdim. Genel olarak değilde göz altlarımı sabitlemek için kullanıyorum.
Benim 2016 yılında severek kullandığım kozmetik ürünleri bunlardı.

Yeni yıl hepimize sağlık,mutluluk,huzur,sevgi,barış getirmesi dileği ile iyi seneler <3 nbsp="" p="">                                                       💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

11 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım :) nyx matte rujlarından bende almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. La girl pro concealer elimdekileri bitirdiğim gibi alıcağım kapatıcım olucak.
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. Hemen hemen aynı şeyleri beğeniyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ya ben genelde sevilen şeyleri seviyorum o yüzden çoğu kişiyle ortak zevklerim çıkıyor :)

      Sil
  4. hepsi de çok hoş şeyler :)

    YanıtlaSil
  5. Hello,
    have a happy new year <3
    https://OrangeCosmetics.blogspot.de

    YanıtlaSil
  6. w7 Absolute Lashes gerçekten güzel bir maskara diğerleri gibi toplanma ve kirpiklerde yapışma yaratmıyor

    YanıtlaSil