6 Aralık 2016 Salı

Bitenler #19


Herkese merhabalar
Artık yıl sonu geldi çattı.
Bu ay sanıyorum ki bitenlerim 2 ayrı yazı da yer alacak.
Çünkü ben bunu paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Pantene onarıcı ve koruyucu bakım şampuan Aldığım bir set içinde çıkmıştı. Pek beğendiğim söylenemez.

Isana sıvı el sabunu Alırken güzel kokan fakat eve gittiğimde bulaşık deterjanı gibi kokan bir sıvı sabundu. Neyse ki bitirdim. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

Isana süngerli asetonsuz oje çıkarıcı Daha önceleri şelale markasına ait olanı kullanıyordum. Bunu görünce denemek için aldım ve memnun kaldım. Hatta yenisi de hemen aldım.

Isana 180li pamuk Sürekli kullandığım fakat fiyatının yükselmesiyle bir daha almayacağım bir ürün oldu artık.

Pore cleansing pad Gratis indirim zamanı 3 adet aldığım birini kullanıp diğerlerinin nereye gittiğinden haberim olmadığı bir yüz temizleme pedi.

Rossmann'dan aldığım sünger Adını unuttuğum için bu şekilde yazdım. Artık bu kaçıncı bilmiyorum. Eskimeye başladığında yenisini alıyorum fiyatı da 2.5 TL olması lazım.


Splat diş macunu ikinci kere bu markadan denedim. Fakat bunu da beğenmedim. Sizin severek kullandığınız varsa yorumda belirtin :)

Watsons vücut peeling Outlet bölümünden 3 TL'ye almıştım. Bitmesi uzun sürdü. Kivi resmi var ama kivi kokusu falan yok.

Ogx E vitaminli şampuan Ne umutlarla aldığım şampuan fos çıktı. Daha önce yazdığım bir yazısı vardı ona bakmak için üzerine tıklamanız yeterli.

Dermokil el kremi Çantama atıp arada kullandığım bir krem oldu. Nemlendirmesi iyi.

Farmasi Dr. Tuna çay ağacı yağı içeren nemlendirici Kokusu çok fena. Kokulara karşı hassasiyeti olanlar uzak dursun. Nemlendirmesini beğenmedim. Cildimi biraz yağlandırdı. Karma ve yağlı ciltler kullanırken dikkat etsin. Ayrıca project pan içinde olup bittiği için çok mutlu oldum.

Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu Daha önce kaç şişe bitirdim gerçekten hatırlamıyorum. Yine buda project pan içinde olup bittiği için mutluyum.

Avon tırnak bantları Sanırım 1 yıldır falan duruyorlardı. Denemeye cesaret edememiştim. Fakat geçenlerde denedim ve gerçekten bulursanız kapın derim. Suya dayanıklı,kopma,yırtılma yok. En az 4 gün falan tuttum. Daha sonra sıkıldım ve çıkarttım.


Isana kuru şampuan Kuru şampuan deneyimim ne yazık ki burada sona erdi. Ya ben kullanamadım yada bir şeye yaramıyor. Fiyatı uygundu ama tam hatırlamıyorum. Yağlı saçlar için olanı tercih etmiştim. Bir başka çeşidi daha vardı.

Batiste kuru şampuan Yine ben kuru şampuandan geçemedim. Ama sonunda bittiler.

Signal diş fırçası diş macunu alana yanında bunu veriyorlardı. 3 ayda bir diş fırçamı değiştirir oldum.

Nivea lip butter Artık yapısı bozuldu ve çöpe gitti.


Vakitleri dolduğu için çöpe gittiler.
Çokta yorum yapamayacağım bunlar hakkında.


6 yorum:

  1. Adsız5.12.16

    Sizi GFC den takibe aldım. Bana da takibe beklerim canım.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  2. Fantastic beauty products:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Oh gelsin yeniler 😊 Ne kadar güzel anlatmışsın canım çok faydalı oldu teşekkürler😘

    YanıtlaSil
  4. Awesome products, I like the colors of eye shadows!:)

    jointyicroissanty

    YanıtlaSil