13 Aralık 2016 Salı

Sothys Temizleme Sütü


Denebunu.com kasım ayı kutusundan çıkan sothys temizleme sütünü biraz daha yakından inceleyelim.
Ürün 40 ml.
Ben genelde temizleme sütlerini sevmem.
Bunun kokusu ilk başta bana kötü geldi.


Greyfurt özlü makyaj temizleyici ve cilt ferahlatıcı normal / karma cilt sütü.
Normal& Karma Ciltler için süt ,tonik (greyfurt özlü)tonik(pembe şişede) Bitki sütü ve Bitki Suyu içerir.
Greyfurt özleri sayesinde cilt tonunuzu dengeler.


Yüzünüze ve boynunuza dairesel hareketler ile uygulayın. Pamuk ile temizleyin veya su ile durulayın ve işlemi losyon ile tamamlayın.



Ben elime yedirip yıkadım. Cildim parlamaya başladı.
Henüz yüzümde denemedim.

Bunun 200 ml olan boyunu buradan bulabilirsiniz.
Fiyatı da 84 TL.
Ben temizleme sütü sevmediğimden büyük boyunu almayı düşünmüyorum.

9 yorum:

  1. ne hoş bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil
  2. Looks like a great product:)
    Have a lovely day ❤❤❤
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ben bu marka çok iyi diye duyarım hep ama hiç denemedim tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk defa duydum ablam denebunu kutusundan çıktı ama bir daha gidip almam sanırım :(

      Sil
  4. emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok severim bu markayı, cilt bakımı yaptırdığım salonlarda bulunurdu. Bir kaç ürününü kullanmıştım.

    YanıtlaSil
  6. Güzel görünüyor, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil