9 Aralık 2016 Cuma

Kiko Tekli Far 13 Numara


Herkese merhaba. 
Geçtiğimiz haftasonun kiko milano mağazasına gitmiştim.
İlk defa gittiğim için en azından bir iki parça alayım dedim.
Fakat benim hoşuma giden bu küçük tekli farlar oldu.
Keşke 2 adet alsaymışım diyorum.
Hatta ilk alacağım renk bu değildi orada karıştırmışım.



Farın yapısı gerçekten güzel.
Yumuşak ve pigmentasyonu yüksek.
Bu rengin pigmentinin yüksek olacağını sanmıyordum ama öyle olmadı.
Tozutma olayı ise birazcık var ama öyle rahatsız edecek türden değil.



  • Bendeki smart serisi 13 numara.
  • Bu seride daha bir çok renk seçeneği var.
  • Gözüme kestirdiğim 6-7 renk daha var.
  • Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var.
  • Toplam 1.8 gr




Renk benim çok hoşuma gitti.
Her makyajda kullanılacak bir renk ve ayrıca eğer kullanabilirsem allık olarak kullanmak isterim :)


2 kere parmağımla geçtim ve sonuç bu.
Fiyatı 9.90 TL. Bence böyle iyi bir fara bu fiyat verilebilir.
Kiko markası gözümde yer edindi.
Yıl sonunda eğer indirim yaparlarsa sanırım bir çok ürününü alabilirim.
Özellikle allık,dudak kalemi :)

11 yorum:

  1. rengi çok tatlııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk başta sevmemiştim sonradan gözüme hoş gözüktü :)

      Sil
  2. rengi çok şekermiş :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi güzelmis fiyat da uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha gidersem farklı renkleri de alacağım :)

      Sil
  4. Love your post!! Great content
     
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/12/avon-winter-story.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    YanıtlaSil
  5. renk çok güzel, güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Benim de elimde bir kaç rengi var severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil