23 Aralık 2016 Cuma

Little Paradise Eyeshadow


Herkese merhabalar.
Havalar böyle kapalı olduğu zaman ben çok daralıyorum.
O yüzden biraz ışıltı ile gözlerimiz açılsın diye sizlere hemen bu paleti anlatmak istedim.
Bana #yilsonuhediyelesme etkinliğinde @sibelyumdunyasi yolladı.


Renkler o kadar güzel duruyor ki insan kullanmaya kıyamıyor.
Baştan söyleyeyim ışıltı far sevmiyorsanız bu paletten uzak durabilirsiniz.
Çünkü içindeki tüm farlar oldukça ışıltılı.


Sol baştan başlarsak,

Bronza çalan bir rengi var ve aralarında en çok sevdiğim bu oldu.
İkincisi ise içinde grilikte bulunan biraz da altın tonu bulunan bir renk. Karışımı sanki şampanya rengine benziyor. Bunu da sıklıkla kullanırım.
Üçüncü renk her ne kadar palette koyu dursa sürülünce bronza dönüşür. Cris bölgesinde güzel durabilir.
Dördüncü renk palette o kadar güzel duruyor ki keşke sürülünce de aynı renk olsaydı. Koyu gri gibi duruyor.
Son renk ise gümüş rengi her birimizde mutlaka bulunan bir ton.


Yapılarına gelecek olursak ben sevdim.
Yumuşak ve pigmentasyonları iyi.
Işıltı içeren farlar genelde hemen rengini belli etmez ama bunlarda 1 kere parmağımı deydirmem yetti.
Koleksiyon ürünü olduğundan belki bulmanız zor olur ama eğer önceden alan varsa güle güle kullansın :)

18 yorum:

  1. Renkleri sahane kuzum :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Bakır rengi çok güzelmiş. Bende bu ara bakır tonlarına takmış durumdayım. Güle güle kullan. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende beğendim tonu güzel :) teşekkür ederim

      Sil
  3. Işıltılı farların yerleri ayrıdır ama çok tatlılar:))

    YanıtlaSil
  4. Renkler ve swatchlar sahane güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım ışıltılarına yaaa :) Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  6. Elime alıp alıp bıraktım Rossmann'da :)
    Ama renkler çok çok başarılı, güle güle kullan Duygucum ;)

    YanıtlaSil
  7. renklerine bayıldım yahu ! güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar;

    Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

    http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

    YanıtlaSil
  9. biraz parıltılılar ama uygun renklerle bir araya gelince hoş durabilirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle hepsini bir arada kullanmazsak güzel durabilir :)

      Sil