8 Aralık 2016 Perşembe

Lionesse Kendinden Yapışkanlı Takma Tırnak


Herkese merhabalar 
Black friday indirimi zamanı Cosmetica Sitesinden yaptığım alışverişim henüz elime ulaştı.
En çok merak ettiğim ürün ise bu takma tırnaklar olmuştu.


İçerisinde 24 adet boy boy tırnak var.
Rengi sitedeyken bu renk değildi ama bunu daha çok beğendiğimi söyleyebilirim.


Kendi tırnağımın şekli asla bu şekilde olabileceğini sanmıyorum.
Ayrıca sürekli oje değiştiren biri olarak tırnaklarımı yıpratmadan bu şekilde renklendirebilirim.
İndirim olduğu zaman farklı renkleri almayı düşünüyorum.


Bana yakıştığını düşünüyorum.
Takmadan önce tırnak etlerimi biraz ileriye ittim.
Takarken de o etin altına biraz girmesini sağladım ki kendi tırnağım gibi gözüksün :)


Boyutu tam benim kendi tırnaklarıma uydu.
Ne kısa ne de uzun..
İndirimde 9.50 TL'ye almıştım.
Uzun zamandır kafam da takma tırnak düşüncesi vardı fakat o yapıştırması ayrı olanlardan hep uzak durdum.
Yapamam gibi geldi ve iyi ki de yapmamışım.
Bununla tanışınca ojelere verdiğim paralara acıyorum :)


12 yorum:

  1. Tırnak boyu gerçekten çok güzel doğal gibi durmuş sana da yakışmış iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Renk şahane valla :)

    YanıtlaSil
  3. Çok doğal durmuşlar. Bende 4 yıl önce hatırlamadığım bir markanınkini almıştım ama hiç kullanmadım.Çok yapay durdu bende. :) Tırnaklara oje ile zarar vermemek için kullanılabilir bende indirimlerde bakayım buna. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bu tırnaklar özel günler için Harika oluyor 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ben artık normal zamanda da kullanacağım :)

      Sil
  5. Gerçekten çok güzel ve doğal durmuş. Kalıcılığı nasıl acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine su değmediği sürece kalır canım yoksa hemen çıkıyor

      Sil
  6. Uyum sağlamış ve güzel görünüyor <3
    Ben kullanamıyorum bu takma tırnakları maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi tırnak boyutunda alırsan alışabilirsin aslında :)

      Sil