4 Aralık 2016 Pazar

Haftasonu Alışverişi


Herkese yeni bir haftadan merhabalar 🙋
Son zamanlarda indirimde olsa alacak bir şeyler bulamıyorum.
Bir kaç ihtiyacım olduğunu düşünerekten iki üç parça şey aldım.

  1. Sea color saç boyası: Ben bunu samsundayken keşfetmiştim. İçerisinde 2 tüp boya var. Ben normal de 2 kutu alıyordum. Hem uygun fiyatlı hemde bana yetiyor. Renk seçenekleri fazlasıyla mevcut. Saçlarımda kepek,dökme,yıpratma gibi problemler yaşatmadı. Her yerde sanırım fiyatı aynı 8 TL. (emin değilim)
  2. Altera vücut bakım yağı: Son zamanlarda cildim ve vücudum çok fazla kurumaya başladı. Losyon kullanmayı da seven biri değilim. Ne yaparım derken rossmannda gördüğüm bu vücut yağını aldım. Cam şişe de ve 100 ml. Fiyatı 12.95 TL. En kısa zamanda deneyimlerimi buradan aktaracağım.
  3. Isana papatyalı el kremi: Rossmandan neler alınabilir araştırması yapmıştım. Orada bu papatyalı el kreminin çok iyi olduğunu yazmışlardı fakat ben 2 haftadır o kremden bulamıyordum. Dün ise küçük boyunu aldım. Çalışana sorduğumda stoklarda bittiğini ürünlerin ne zaman geleceğini bilmediğini söyledi. Fiyatı 3 TL olması lazım.
  4. Isana süngerli asetonsuz oje çıkarıcı:  Geçen ayda aldığım ve fazlasıyla memnun kaldığım bir üründü. Diğeri bitince yenisini aldım. Fiyatı 6.95 olması lazım. fiyatları çokta hatırlayamıyorum. Ortalama fiyatlarını yazıyorum.
  5. Isana 60lı aleo vera pamuk: Daha önce 180li, olanı kullanıyordum 4 TL'ye aldığım pamuk şimdi 6 TL olmuş. Bende farklı markaya geçmek istemediğimden yine ısanadan aldım. Üzerine hiç bakmamıştım ama aleo veralıymış. fiyatı 4 TL civarında.
  6. Kiko tekli far:  Dün ilk defa bir kiko mağazasına gittim. Tabi ki indirim yoktu bir kaç şey dışında. Bende elim boş dönmemek adın bir far alayım dedim. Ama orada beğendiğim farı almamışım da başka renk almışım. Yine kullanabileceğim bir renk olduğu için sorun etmedim. Onun yazısını ayrı yazacağım. Fiyatı 10 TL.

18 yorum:

  1. Ay takipteki ballarım demişsin tatlım ya :) ❤

    YanıtlaSil
  2. Ben daha kikodan birsey kullanamadim cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende gitmişim boşa dönmeyeyim diye aldım ama yıl sonunda indirim olursa bir sürü şey alabilirim :)

      Sil
  3. İyi günlerde kullan canım hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  4. Isana markalı ürünleri bede severek kullanıyorum.Bloğunuzu takibe aldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevmeye başladım :) teşekkürler

      Sil
  5. Saç boyasını nasılsa farketmemişim daha önce.Fiyatı çok uygunmuş gerçekten;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben a101'de görmüştüm. Sonra baktım rossmannda da varmış

      Sil
  6. kiko ürünlerini hiç denemedim daha yorumlarını bekliyorum güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende heyecanlıyım ilk defa deneyeceğim :)

      Sil
  7. Güle güle kullan, Kiko farlar enfestir ;)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    sağlıkla kullanın canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanın. Hem ürünler, hemde fiyatları hakkında bilgi ve fikir edinmiş oldum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil