29 Aralık 2016 Perşembe

Revox At Kuyruğu Şampuanı

Herkese merhabalar
#3istanbullukizbulusmasi etkinliğinde bizlere verilen revox at kuyruğu şampuanı ne zamandır deneyimliyorum.
Artık yorum yapabilme hakkına yetirince sahibim.


Ürün 400 ml kolayca bitmiyor.
Oksijenle arıtılmış su kullanmış.
Kokusu biraz değişik tanıdık geliyor fakat ne olduğunu anlatamıyorum.
Fark ettim ki bu koku tüm ürünlerinde var.



Kapağı diğer şampuanlardan biraz farklı.
Şampuan ne çok sıvı ne de çok yoğun.
Biraz aldığınızda bile hemen köpürebiliyor.
Benim için önemli olan şampuanların bol köpürmesi.


İçeriğindeki yararları bitkileri tek tek yazamadım ama bu şekilde.



Son zamanlarda her ürünün içeriğine bakar oldum.
Keşke bu makyaj vs. işine girdiğimde bu içeriklere dikkat etseydim.
Ama zararın neresinden dönsen kardır demişler.

*******
Saç ve saç derisinin besin eksiklerinin giderilmesine yardımcı olur.
Saçı,deriyi ve saçları temizler,arındırır. 
İhtiyacı olan bakımı sağlar.
Nemlendirme sağlar.
İçeriğinde bulunan ve organik bezelyeden kazanılan bir aktif olan Pisum sativum Sprout Extract sayesinden saç beslenmesine yardımcı olur.
Dermatolojik ve mikrobiyolojik olarak test edilmiştir.


Açıldıktan 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. Ben 1.5 ayda yarısına getirdim.


8 yorum:

  1. Looks interesting:)
    Happy New Year:)

    YanıtlaSil
  2. ben bu şampuanı kullanmış ve maalesef saçlarımın aşırı miktarda dökülmesi ile karşılaşmış ve kullanmayı durdurmuştum ne yazık ki, herkeste etkisi çok farklı olan bir şampuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok çok memnun kaldığımı söylemem ama bunun tüm serisini kullandım. maskesini sevmedim onu da yazacağım en kısa zamanda

      Sil
  3. Saçları biraz kalınlaştırıyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ki bende öyle bir etki olmadı :(

      Sil
  4. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Siz de benim yeni açmış olduğum blogumu takip edip desteğinizi esirgemezseniz çok mutlu edersiniz. Sevgiyle kalın.

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende şimdi bakıyorum :)

      Sil