17 Aralık 2016 Cumartesi

Catrice Limited Edition Denim Divine Far Paleti


Herkese merhabalar
Geçenlerde aldığım bu catrice markasının koleksiyon ürünü far paleti indirime girmişti.
Normal fiyatını bilmiyorum ama ben 13 TL'ye aldım.
Son bir adet kalması sanırım kaderimdi :)



Renkler tam benim sevdiğim tonlarda.
İçinde 3 simli 3 mat renk bulunuyor.
Pigmentleri gayet yüksek.


Duruşları bu şekilde.
Soldan birinci renk aydınlatıcı formunda.
İkinci renk ise toz pembe ve mat.
Üçüncü renk ise mercan tonunda ve ışıltılı.
Dördüncü renkte aynı şekilde bronz tonunda ve ışıltılı.
Beşinci renk mat kahve tonunda.
Altıncı ve sonuncu renkte yine mat ve lacivert tonunda.


Ambalajı da gold renginde ve sağlam.
Öyle kolayca açılan paletlerden değil.
Catrice markasının tekli farlarından da memnun olduğum için tester'a bakmadan aldım.


8 yorum:

  1. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalajı cok güzelmis yazı için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım begenmene sevindim :)

      Sil
  3. testerını deneyip çok beğenmiştim bunu, almamak için zor tuttum kendimi =) güzel günlerde kullan canım benim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke alsaymışsın canım ben bayıldım :)

      Sil
  4. Nice article. You have very beautiful and interesting website. I like it so much.

    PEC 5th 8th Class Result 2017, 5th Class Result 2017, 8th Class Result 2017

    YanıtlaSil