20 Aralık 2016 Salı

Flormar Eye Perfection Primer


Herkese yeniden merhabalar
#yilsonuhediyelesmesi etkinliği düzenlemiştim.
Sevgili @sibelyumundunyasi bana bunu yollamıştı.
Ben pek far bazı kullanmıyorum.
Ama bu bana farklı geldi.


Ürün 12 ml.
Bunun dışında üç farklı renk seçeneği daha var.
Bendeki ise 02 Sweet coral rengi.
Fiyatı ise 20 TL.

Ucu bu şekilde.
Dikkatli sıkmak gerekiyor yoksa fazlaca ürün geliyor.
İçerdiği yosun özü ile cildin daha sıkı görünmesine yardımcı olur.
Kan dolaşımını hızlandıran meyve ve bitki özleri sayesinde cildin daha canlı görünmesini sağlar.

Rengi bu şekilde.
Metalik bronz diyebiliriz.
Burada çok pembe çıkmış.
Sıvı olması artı bir özellik.
Daha çabuk dağıtılabilir.

4 yorum:

  1. Looks really great Dear:)
    Merry Christmas:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Rengi ne güzelmiş.Mat farların görünümünü değiştiriyor mu bu parlak yapı?

    YanıtlaSil