1 Aralık 2016 Perşembe

Diadermine N'110 Creme De Beaute Gündüz-Gece Kremi

#3istanbullukizbulusmasi etkinliği sponsoru olan Tshop kozmetik bizlere Diadermine 
ürünlerinden oluşan bir set vermişti.
Bu zamana kadar bekledim çünkü kullanıp biraz fikrim olsun istedim.
Gündüz olanı daha kullanmadım o yüzden onun hakkında yorum yapmayacağım henüz :)


Akşam rutinimde makyajımı çıakrtıp yüz yıkama jeli ile yıkarım.
Daha sonra ise kalan kalıntıları tekrar temizleyip tonik ile son defa yüzümü silerim.
Cildin hemen sertleşmeye başlarken de bu diadermine N'110 gece kremini uyguluyorum.


  •  Gece boyunca yani cildin yeniler ve nemlendirir.
  •  Yaşlanma belirtilerini azaltıp, gece boyunca cildi pürüzsüzleştirir.
  •  İçerisinde pro-kolajen, hyaluronik asit, üç amino asit, üç vitamin, pro-peptit ve iki protein bulunur. 
  •  Akşamları yüz ve boyun bölgenize yuvarlak hareketler ile nazikçe masaj yaparak uygulayabilirsiniz.
  • Sabahları cildiniz yeniden canlanmış olup taze görünüm sağlar.



9 yorum:

  1. Looks like a great cream:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Adsız1.12.16

    Ben çok mennun kalmadım bu üründen. bakalım kimler ne yazacak :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır Diadermine kullanmamıştım.Denediğim son ürün göz makyajı temizleyiciydi sanırım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beğenir gibi oldum bitince alır mıyım bilmiyorum şimdilik iyiyiz :)

      Sil
  4. o pembenin tonu ne güzel öyle :) güle güle kullan kuzum

    YanıtlaSil
  5. bana çok iyi gelmemişti :(

    YanıtlaSil
  6. ben hiç denemedim bu ürünleri

    YanıtlaSil