13 Aralık 2016 Salı

2017'ye Doğru Giderken/ Hayallerim


Bundan bir sene öncesi olsa evime dönmek derdim ama artık tamamen evime döndüm.
Artık bir şeyleri yavaş yavaş rayına oturtma zamanı.

  1. Öncelikle derslerimde başarılarımı devam ettirmeyi istiyorum.
  2. Daha sonra bir İngilizce kursuna gitmeyi istiyorum fakat zamanım yok.
  3. Kendime bir araba almak istiyorum (yakın zamanda inşallah alıyorum)
  4. Arkadaşlarımla daha çok vakit geçirmek istiyorum.
  5. 2017 yılı olduğu için en az 17 kitap bitirmek istiyorum.
  6. Aklımda olan iş fikirlerini yerine getirmeyi yürekten istiyorum.
  7. Blogumda daha kaliteli yazıları üretip daha çok sizlere yazmayı istiyorum.
  8. Bu sene blogumun 2.yılı olacağı için o güne özel bir şeyler düşünüyorum.
  9. Bir sürü yabancı dizi-film izlemek istiyorum.
  10. Ayrıca ilk defa kendi paramla bir bilgisayar almak istiyorum. İnce,renkli ve taşınabilir :)
Bunlardan kaçını yeni yılda gerçekleştiririm bilmiyorum. Umarım hepsini olmasa da çoğunluğunu yaparım.

16 yorum:

  1. tüm güzellikler seninle olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çoğunu ben de istiyorum inşallah gerçekleştirebiliriz :)

    YanıtlaSil
  3. Yolun açık olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. bütün dileklerin gerçek olsun inşallah canım .-))

    YanıtlaSil
  5. Adsız13.12.16

    Hayalleriniz gerçekleşmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah bütün isteklerin gerçek olur 😊

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) Sizi de bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende şimdi bakıyorum :)

      Sil
  8. umarım tüm dileklerin gerçek olur kitap konusunda katlıyorum bir atak yapmamız lazım valla :) sevgiyle kal öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle bebeğim evde bir sürü okunması gereken var ama sadece var işte :)

      Sil