28 Aralık 2016 Çarşamba

Mac Rujlarım


Herkese merhabalar
Mac rujları makyajla ilgilenenlerin hayalidir.
Her rengi olsa dediğimiz şu rujlar.
Bu arada Mac mağazalarında ve online sitesinde her üründe %20 indirim var.
Bende olanların birini çekilişten diğerini ise bir hediyeleşme etkinliğinde aldım.


Renkler viva glam I ve ruby woo
İkisi de kırmızı tonlarında.
Ben kırmızıyı özel günlerde kullanmayı seviyorum.
Yoksa normal bir günde sürsem tüm dikkatler üzerimde gibi hissediyorum.


Viva glam I ruby woo'ya göre daha kahve alt tonlu ve bordoya kaçan bir tonu var.
Ruby woo ise bildiğimiz o kan kırmızısı fakat mavi alt tonlu.
Bana göre ikiside günlük yaşantımda sürekli kullanabileceğim renkler değil.
Fakat siz bu tonları seviyorsanız hazır indirim varken bakabilirsiniz.


Yapılarına gelecek olursak;

Viva glam I mat yapıda bir ruj.
Ruby woo retro matte serisinden.
Yani matın da matı diyebiliriz.
Hatta diğerini sürünce anladım ruby woo tebeşir gibi çok zor sürülüyor.
Bazen kırılacak diye korkuyorum.
Kokuları güzel ama tarif edemiyorum.
Kalıcılıkları yüksek kolumda hala izleri duruyor.
Fiyatları 60 TL indirim ile 48 TL ye alabilirsiniz.

22 yorum:

  1. ikisinin de rengi şahane:) beyaz tenliysen malesef günlük olarak kırmızı ruju bende kullanamıyorum.. Dediğin gibi bütün dikkatleri üzerimde hissediyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz tenli değilim ama hiç alışık değilim koyu renklere :)

      Sil
  2. Snapchatte rujlarimi paylastigim bir ara, MAC rujun yok nasil bloggersin diye msj gelmisti : Hic MAC rujum yok, merak etmiyor degilim ama firsat olmadi simdiye dek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsa da olur olmasa da valla geçen haftasonu indirim varken gidip alayım dedim baktığım tüm renklerin benzeri bende vardı diğer göz alıcılara da ben bakmadım almadım yani :) bunları da dediğim gibi çekilişten ve hediyeleşmeden kazandığım için kullanıyorum. dersen ki o kadar para verilir mi bence bire bir aynı olmasa da renklerin çoğunun benzeri uygun fiyata bulunuyor.

      Sil
  3. güzel indirim varmışş şuan çeyizlikler alıyorum bunlara ara verdim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende para harcayamıyorum artık kozmetiklere :(

      Sil
  4. ruby woo yakışıyorsa gerçekten çok şanslısın ben kendime bir türlü yakıştıramıyorum:( güzel günlerde kullanın takibe aldım bana da beklerim kozmofoto.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakışıyorla yakışmıyor arasındayım ben :)

      Sil
  5. Adsız28.12.16

    Mac rujum olmadi daha. İndirimde iyi bir fırsat

    YanıtlaSil
  6. Ruby woo benim en en en sevdigim rujum. Her surdugumde ask yasiyorum.. digeri de cok guzelmis😍😍

    YanıtlaSil
  7. vaaav renkler harika

    YanıtlaSil
  8. Renkler çok güzel. MAC rujların yapılarına ve kokularına bayılıyorum :)
    Güle güle kullan Duygucum :)

    YanıtlaSil
  9. Ruby Woo bir süredir aklımda ;)

    YanıtlaSil
  10. Rahatlamak isteyen kadinlara ozel masaj ~ oralmasaj
    Kadınlara özel oralmasaj

    YanıtlaSil