19 Aralık 2016 Pazartesi

Rival De Young Markasına Ait Ürünlerim


Rival De Young ürünleri rossmann mağazalarında satılıyor.
Essence markasına rakip diyebiliriz.
Genelde bir çok ürünü benzer.
Uygun fiyatlı bir sürü ürünü de bulunuyor.
Hazır yıl sonu da yaklaştığına göre bende marka marka ürünleri ayırıp nasıl olduklarından biraz bahsetmek istiyorum.


Kapatıcı ve kontür paleti:

  • İçerisinde 5 adet renk var. 
  • Yapısı kremsi.
  • Soldan ilk iki renk yüzünüze aydınlatmak için kullanılabilir.
  • Üçüncü renk kapatıcı rengi olabilir. Tam ara renk.
  • Son iki renk ise kontür amaçlı kullanılabilir.

Little Paradise Eyeshadow Palet :

  • Yine #yilsonuhediyelesme etkinliğinde hediye olarak geldi.
  • Uzun zamandır görüp ama almaya elimin gitmediği bir far paletiydi.
  • İçerisinde 5 renk var.
  • Hepsi ışıltılı.
  • Benim en çok hoşuma giden renkleri ise soldan birinci ve üçüncü renk oldu.


Sabitleyici Pudra:

  • Pudra kullanmayı pek sevmesem de bu sabitleyici pudrayı sevdim.
  • Toz formunda.
  • Fiyatı 13-14 TL olması lazım.
  • Rengi beyaz ama yüze uygulandığında hiç bir renk olmuyor.
  • Sabitlemesi iyi.
Little Paradise Aydınlatıcı pudra:
  • Sevgili @cilekkokulublog'un bana bir hediyeleşme etkinliğinde yolladığı bir ürün.
  • Yine bunu da görüp almamıştım.
  • İçerisinde bir çok renk var.
  • Karıştırıp kullanınca aydınlatıcı olarak süper oluyor.
  • Aşırı bir ışıltı vermiyor tabi çok fazla alırsanız o abartı görünümü elde edersiniz.


Shade and shine sabitlemes spreyi:
  • Daha kullanmadım o yüzden pek bir yorum yapamayacağım.
  • Ayrı bir yazı da incelemesini yapmıştım.
  • Başlığına tıklayıp okuyabilirsiniz.


Long lasting lipliner:
  • Essence dudak kalemi sanıp aldığım sonradan ise sevdiğim bir dudak kalemi
  • Bu asansörlü bir dudak kalemi.
  • Rengi nude tonunda.
  • Yumuşak olması hoşuma gitti.
  • Essence markasında bulamadığım zamanlarda alabilirim.
Lip care

  • Hediyeleşmede geldi henüz açıp kullanmadım.

6 yorum:

  1. rossmann'da satılan makyaj ürünlerini seviyorum güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum :) teşekkür ederim <3

      Sil
  2. aydınlatıcı cok guzel gorunuyor:)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi güzel gözüküyor spreyi merak ettim canım merakla beklıyorum yorumunu :)

    YanıtlaSil